Za pregled materijala sjednice u padajućem izborniku Dokumenti izaberite Županijska skupština, te godinu i broj sjednice koju tražite.
ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA
Županijska skupština je predstavničko tijelo građana i tijelo Županije koje donosi opće i druge akte sukladno zakonu te obavlja i druge poslove u skladu sa Ustavom, zakonom i Statutom Zadarske županije („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj 15/09, 7/10, 11/10, 4/12, 2/13, 14/13, 3/18, 5/20, 5/21).
Način rada Skupštine uređuje se Poslovnikom Županijske skupštine Zadarske županije („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj 3/18, 10/21, 26/22).
Skupština:
Skupština kao stručnu pomoć u radu osniva stalna (pogledajte ovdje) i povremena (pogledajte ovdje) radna i savjetodavna tijela koja kontinuirano, tokom cijele godine, aktivno prate rad Skupštine, i koji u postupku donošenja akata daju mišljenja na prijedloge akata iz svoje nadležnosti a o kojima se odlučuje na sjednicama Skupštine.
Sjednice Skupštine održavaju se po potrebi a najmanje jednom u tri mjeseca u Velikoj vijećnici Doma županije u Zadru, na adresi Božidara Petranovića 8.
Sukladno članku 133. stavku 1. i 3. Poslovnika Županijske skupštine Zadarske županije („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj 3/18, 10/21, 26/22) propisano je kako predstavnici udruga građana, građani i predstavnici sredstava javnog priopćavanja mogu pratiti rad Skupštine, ali ne smiju remetiti red i tijek sjednice (primjerice, glasno razgovarati, upotrebljavati mobitel i dr.). Ukoliko je broj osoba koje prate rad Skupštine veći od broja raspoloživih mjesta, predsjednik Skupštine određuje broj osoba koje mogu pratiti rad Skupštine.
E-SJEDNICA ŽUPANIJSKE SKUPŠTINE
Poslovničkom odlukom o izmjeni i dopuni Poslovnika Županijske skupštine Zadarske županije („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj 23/16) od 2017. godine uvedena je dostava poziva i materijala za sjednicu Skupštine u pravilu putem elektroničke pošte (e-sjednica), a samo iznimno papirnato ili na CD-u putem pošte ili dostavne službe.
S projektom uvođenja e-sjednice Zadarska županija nastavlja s aktivnostima vezanim za informatizaciju svojih poslovnih procesa koje kontinuirano provodi proteklih nekoliko godina (e-sjednica kolegija župana, e-pisarnica, službeni glasnik online itd.) a kojim se postiže racionalizacija troškova i veća učinkovitost u procesu pripreme i održavanja sjednica, smanjen broj radnih sati utrošenih u pripremu sjednica, veća transparentnost rada Skupštine i njenih radnih tijela. Posebno se naglašava ostvarenje ekološki osviještenog poslovanja kroz smanjenu potrošnju papira, prestanak upotrebe kopirnih strojeva i „fizičke“ dostave materijala.
Uvođenje elektroničke sjednice Skupštine obuhvaća sljedeće aktivnosti:
Za pregled materijala sjednice u padajućem izborniku Dokumenti izaberite Kolegij župana, te godinu i broj sjednice koju tražite.
Prema odredbama Statuta Zadarske županije („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj 15/09, 7/10, 11/10, 4/12, 2/13, 14/13, 3/18, 5/20, 5/21) izvršno tijelo u Županiji je župan. Župan zastupa Županiju.
U obavljanju izvršnih poslova župan:
Župan donosi odluke (odluke, rješenja, zaključke, pravilnike, naputke i dr.) iz svoje nadležnosti i utvrđuje prijedloge odluka za Skupštinu na prijedlog upravnih tijela, ustanova i drugih ovlaštenih predlagača ili na vlastitu inicijativu.
Odnos župana i upravnih tijela županije u pripremi akata iz samoupravnog djelokruga župana kao izvršnog tijela Županije uređuje se Pravilnikom o radu župana („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj 16/22).